Boka flyg direkt i mobilen. Ladda ner SAS app, full av smarta lösningar som gör din resa enklare. Se dina EuroBonus-aktiviteter, lågpriskalender och mycket mer 10 stora nyheter med nya iPhone 7: 1. Ny design. Jetblack svart. Glas, aluminium, stål i stilig utformning. Jetblack döptes sedan om till gagatsvart-ä IPhoneManualen är en nystartad sajt där vi kommer att lägga upp de guider över de vanligaste och enklaste sakerna du kan göra med din iPhone 2015-02-21 Radioapans kojträd är en app för barn från Sveriges Radio. Radioapan är Barnradions blåa maskot och en riktigt apig kompis Hittade en app som känner av GPS positionen och därmed talar. Och något test program för att kolla dina jaktkunskaper. Hahaha mycke skit finns det till iphone IPhone OS tips och tricks för din iPhone iPad och iPod Touch iOS. När man lägger in sin profil i app: en fyller man i lite information om sig själv Det finns som bekant hutlösa mängder iPhone-apps för nedladdning, och här är de appar som jag verkligen kan rekommendera. Sjukt bra 2011-12-24 Visa inte iPhone-artiklar. Prova då att öppna en Apple-app, typ väder eller anteckningar, håll sedan ner. M r A. Sök jobb eller utbildning Grafi Fotos mobilapp för iPhone och Android gör det möjligt för dig att. Du kan också ladda ner den direkt till din iPhone genom att öppna App Store och IPhone 5s är Apples efterföljare till hyllade iPhone 5. Med nya och unika egenskaper är iPhone 5s en självklar uppgradering för dig som gillade de tidigare IPhone: Ställ dina knivigaste frågor om iPhone eller Ipod Touch och dess system, eller diskutera med andra användare. Läs de senaste testerna, guiderna, nyheterna Apple iPhone Samsung Galaxy Sony Xperia Till mobiltelefoner Mobila tjänster. Mobilabonnemang Mobilt bredband Appar tjänster Telia Sense Till mobila tjänster Jag har av misstag gömt eller tagit bort symbolen för App Store på min iPhone 5. Var hittar jag den och hur lägger jag tillbaka den på skärmen. Anders Berntsson
Nu kommer ny information som tyder på att en av batteritjuvarna på iPhone faktiskt inte har med Apple. Samma gäller notiser man får ifrån Facebooks app Läs om hur du ställer in och använder din iPhone. Hitta alla ämnen, resurser och kontaktalternativ du behöver för iPhone Sökning: Sexkontakt app Sexkontakt Mogen man i Göteborg. Söker sexkontakt och träffar som gärna får vara på dagtid. Lunchsex och gärna återkommande OBS, för fler tips om iPhone-appar ska du kika på min uppdaterade lista med hela 29 sjukt nödvändiga apps för din iPhone Terrängkartor i din Android eller iPhone. Det bästa med deras app är att de har samarbete med en rad olika kartproducenter världen över så man kan lätt IMovie är ett redigeringsverktyg att på ett enkelt sätt skapa filmer och bildberättelser direkt i en iPad eller iPhone. Spela in en filmsekvens eller ta foton via Vi skriver om nyheter kring Android och iPhone appar. Ladda ner, diskutera och lyft fram alla bra appar tillsammans med oss. Vi brinner för appar
Din guide till iPhone apps-tester, nyheter och App Store bevakning. Allt om de bästa programmen och spelen till iPhone.